مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 20:402022-01-17اقتصادي

شرایط دریافت وام بدون ضامن 


در شرایطی که مشتریان بانک ها برای دریافت وام های خُرد همواره باید از هفت خوان رستم عبور کنند، اظهارات مسئولان بانکی و دستور رییس جمهوری حاکی از آن است که زین پس، - فرآیند اخذ ضامن برای پرداخت وام های زیر100 میلیون تومان به سمت اعتبارسنجی می رود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست امروز رییس جمهوری با مدیران عامل بانک ها اعلام کرده بود که نظام بانکی برای وثیقه وام های خرد به سمت اعتبارسنجی حرکت کرده و با فراهم شدن مقدمات این امر، به زودی افراد می توانند سیم کارت، سهام عدالت و یارانه خود را به عنوان وثیقه وام های خرد به بانک ها ارائه دهند و وام مورد نظر را دریافت کنند.

از سوی دیگر، اعلام مسئولان بانک مرکزی حاکی از آن است که دسترسی به سامانه اعتبارسنجی برای عموم مردم فراهم شده و می توانند با مراجعه به سامانه های کریدیت و پرداخت هزینه ای حدود 1000 تومان از وضعیت اعتبار سنجی خود مطلع شوند.

علاوه بر این، برای اینکه بتوانید بدون ضامن وام دریافت کنید باید از سابقه اعتباری خوبی برخوردار و خوش حساب باشید که رقم و سابقه چک های وصول یا برگشت خورده افراد، پرداخت به موقع قبوض برق، گاز و جرائم رانندگی از جمله عوامل تاثیرگذار بر کسب رتبه اعتباری مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت وام بدون ضامن 

شرایط دریافت وام بدون ضامن